CEL.ro – retrospectiva a 12 ani de activitate in ecommerce-ul romanesc

0
cel.ro
cel.ro

Luna septembrie marcheaza aniversarea cu numarul 12 a celui mai mare retailer online cu capital integral romanesc – CEL.ro, companie care detine locul 2 pe piata de electro-IT din Romania.

Momentul aniversar este sarbatorit cu reduceri masive si lansarea unei noi interfete a site-ului.

Inca de cand a fost infiintat, filosofia retailerului a fost orientata catre client, acesta propunandu-si constant sa ofere produse la cele mai bune preturi de pe piata.

Daca retailerul incheia anul 2005 cu cativa angajati, aproximativ 40 de categorii de produse pe site si un numar de peste 1000 de comenzi, in 2016 CEL.ro are peste 150 de angajati, peste 480 de categorii pe site si va atinge la sfarsit de an aproximativ 1 milion jumatate de comenzi. In prezent compania are in jur de 800.000 de clienti si peste 2 milioane jumatate de produse vandute.

In prezent pe site-ul retailerului se regasesc aproximativ 279.000 de produse.

Infograficul alaturat prezinta o retrospectiva vizuala a evolutiei CEL.ro in 12 ani de activitate: 2004-2016. Anul 2011 marcheaza o crestere a numarului de comenzi cu 65%, iar a cifrei de afaceri cu 60% acesta fiind practic elementul declansator care anunta trendul ascendent si rapid de crestere pe care intra CEL.ro.

Unul dintre momentele cele mai importante din istoria CEL.ro se intampla in anul 2012 cand retailerul inregistra cea mai mare crestere a cifrei de afaceri avuta de un magazin online din Romania, o crestere de 70% fata de anul precedent – de 7 ori mai mare decat cea inregistrata de principalul competitor si de 18 ori mai mare fata de cea a pietei electro-IT.

Acesta este momentul in care CEL.ro isi consolideaza pozitia in piata si ocupa locul doi in topul magazinelor online din Romania.

In 2015 CEL.ro anunta ca are o cifra de afaceri de 178 mil de lei si se asteapta la cresteri de aproximativ 45% pentru anul 2016.

CEL.ro declara ca aceasta cresterea constanta si solida se datoreaza pe de o parte echipei si managementului intern, si pe de alta parte dezvoltarii accelerate a ecommerce-ului, aparitiei si dezvoltarii tehnologiilor, schimbarii comportamentului consumatorului online, sistemului de logistica  si folosirii tot mai frecvente a dozitivelor mobile.

Daca ti-a placut articolul, te astept cu un Share si cu un LIKE la pagina de Facebook pentru a afla mai multe noutati. PS: Poti folosi butoanele de mai jos :)