Livrarea de unități Huawei a crescut cu 21,6% în primul trimestru al 2017

0
Huawei
Huawei

Huawei Consumer Business Group a anunțat livrarea a aproximativ 34,55 de milioane de smartphone-uri în primul trimestru al 2017, ceea ce înseamnă o creștere de la an la an de 21,6%. Conform IDC, cota de piață globală a Huawei, pe segmentul smartphone-urilor, a ajuns la 9,8%, consolidând poziția companiei în topul principalilor producători de telefoane la nivel mondial.

Mai mult, în Q1 2017, Huawei a înregistrat creșteri importante în multe țări. Livrarea unităților Huawei a crescut cu peste 50% de la an la an, în 52 de țări, 32 dintre acestea având o creștere de 100%. În China și Europa, livrările de smartphone-uri Huawei și-au menținut creșterea, cu 20%, respectiv 15%. Între timp, în Asia de Sud și Pacificul de Sud, numărul unităților livrate a crescut cu peste 70%.

Suplimentar, și sectorul smartphone-urilor high-end s-a dezvoltat semnificativ, ca rezultat al vânzărilor de la nivel global în cazul modelelor P9 și Mate 9. În primul trimestru al anului, proporția smartphone-urilor de tip middle și high-range a crescut cu peste 11% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Potrivit GfK, pe segmentul high-end, cu dispozitive de 500 dolari sau peste, Huawei deținea o cotă de piață de 9,7% în februarie 2017, ajungând la 10% în 9 țări, printre care China, Spania, Italia, Thailanda, Malaysia, Africa de Sud și Polonia, precum și în alte regiuni cheie.

Cel mai recent lansat flagship Huawei, Huawei P10, disponibil în peste 30 de regiuni, a devenit foarte popular printre utilizatori, la scurt timp de la lansarea din februarie 2017, datorită specificațiilor foto inedite pe care le integrează.

De asemenea, Huawei sfidează stagnarea vânzărilor pe piața tabletelor, reușind să înregistreze o creștere de peste 70%, de la an la an, în ceea ce privește unitățile livrate.

“Datorită recunoașterii la nivel global a brand-ului și a produselor Huawei, influența Consumer Business Group pe piața brand-urilor high-end a crescut în prima parte a anului 2017”, a declarat Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group. “Mai departe, Huawei Consumer Business Group se va concentra pe consolidarea relației cu clienții, precum și a prezenței sale în cadrul canalelor de vânzări, branding, marketing, servicii și alte sectoare, pentru a eficientiza operațiunile și a îmbunătăți experiența consumatorilor. Între timp, Huawei Consumer Business Group va continua să dezvolte produse și inovații bazate pe Inteligența Artificială. Acești factori vor asigura utilizatorilor experiențe extraordinare și vor întări rolul Huawei, de lider în livrarea tehnologiilor de ultimă generație.” a completat acesta.