Orange România anunță performanță consolidată în primul trimestru

0
Orange - portare, abonamente, oferte, promotii cartela

Grupul Orange a anunțat astăzi rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2017, disponibile la 31 martie.

În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 246,2 milioane de euro, în creștere cu 4.6% faţă de perioada similară a anului trecut, continuând trendul ascendent din ultimele 8 trimestre. Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente. La 31 martie 2016, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.065.000 clienți, menținând aceeași tendință de creștere a numărului de abonați.

Apetență pentru dispozitive și servicii mobile 

În primul trimestru al anului, ofertele dedicate au încurajat clienții să aleagă abonamente cu resurse bogate de internet 4G și posibilitatea de a achiziționa telefoane în rate, cu plata la factură. Nevoia în creștere de conectare la internet a fost reconfirmată de traficul mobil ce s-a dublat în această perioadă, precum și de traficul 4G care a crescut de patru ori în Q1 2017 vs Q1 2016. La 31 martie 2017, 2,4 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, dublu față de primul trimestru din 2016. Toate acestea au fost susținute de vânzările în creștere de smartphone-uri și de dispozitive conectate la smartphone (smartwatch-uri, brățări fitness, roboți, ochelari VR, Apple Airpods și căști cu asistent personal).

Experiență completă de conectivitate cu Orange Home și serviciile TV conexe

Orange Home oferă clienților o experiență completă de conectivitate. În 7 luni de la lansare, serviciile fixe Orange Home puteau fi accesate în peste 160 de orașe.

Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul primelor trei luni din an 342.000 clienți, în creștere cu 16,4% față de aceeași perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau la finalul Q1 2017 112000 abonați. Dintre aceștia, numărul utilizatorilor de servicii Orange Home Net prin fibră optică aproape s-a dublat față de trimestrul anterior, depășind 12.000.

Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,2 milioane la finalul primului trimestru din 2017, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în Q1 2017 a crescut cu peste 75% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016, ca umare a îmbogățirii conținutului disponibil și a actualizării aplicației, conform feedback-ului utilizatorilor. De asemenea, în premieră pentru Grupul Orange, în România, clienții serviciilor mobile Orange cu o ofertă activă Orange TV Go și clienții Orange Home TV prin satelit pot înregistra simultan mai multe emisiuni sau filme, direct în cloud, acestea putând fi urmărite ulterior de pe orice ecran conectat la internet, prin intermediul aplicației sau al stickului Orange TV.

Creștere susținută a serviciului Orange Money

Tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil au fost din ce în ce mai atractive pentru clienții Orange, datorită rapidității și siguranței oferite de serviciu. Astfel, în urma lansării din luna noiembrie 2016 a serviciului de transfer de bani și plăți cu telefonul, 41.000 de clienți au ales Orange Money până la 31 martie 2017, pentru a transfera bani, a achita facturi și a efectua reîncărcări PrePay.

”Performanța susținută din acest trimestru are la bază direcțiile strategiei Essentials2020. Vectorii de creștere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost rețeaua, dezvoltarea serviciilor fixe și intrarea pe zona serviciilor financiare. Obiectivul comun al tuturor inițiativelor noastre din acest trimestru a fost de a consolida relația cu clienții, construită pe parcursul celor 20 de ani de prezență în România. Înțelegerea nevoilor acestora, precum și atenția deosebită acordată calității rețelei ne-au permis să ne diversificăm constant portofoliul, de la servicii de voce și date, până la servicii de divertisment sau financiare. Astfel, angajamentul luat față de clienți – de a-i conecta cu ceea ce este important – rămâne prioritar.” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer Orange România.