Peste 11 milioane euro, tranzacţionaţi prin platforma de e-commerce Teamshare în primul trimestru

0
Cumparaturi online

Valoarea totală a tranzacţiilor realizate prin aplicaţiile de comerţ electronic integrate cu platforma Teamshare s-a ridicat, în primele trei luni ale anului, la peste 11 milioane euro, în creştere cu 25% faţă de perioada silimară a lui 2015. Cea mai mare comandă online plasată prin paltforma dezvoltată de Entelion Software în primul trimestru a valorat circa 380.000 euro, pentru un client din zona de distribuţie IT&C.

Potrivit reprezentanților Teamshare, peste 75% din tranzacțiile din primul trimestru au fost generate de companiile din zona de B2B, producători și distribuitori cu volume mari de comenzi. Astfel, topul comenzilor online Teamshare este dominat de cele pentru site-uri business to business din IT&C, bricolaj, accesorii & piese auto, dar și materiale de construcții. Cea mai mare comandă B2B, de 380.000 euro, a fost generată de un client care activează în industria IT&C, urmată de o alta, în valoare de 290.000 euro, din aceeași industrie, respectiv 240.000 euro – lansată pentru produse de bricolaj.

 

Profil Companie Valoare comandă
1. Distribuitor IT&C 380.000 euro
2. Distribuitor IT&C 290.000 euro
3. Distribuitor Bricolaj 240.000 euro
4. Distribuitor IT&C 220.000 euro
5. Distribuitor IT&C 180.000 euro
6. Distribuitor IT&C 150.000 euro

 

Rezultatele din primul trimestru validează faptul că tot mai multe companii înţeleg soluţiile integrate de e-commerce şi le aleg pentru a optimiza la maxim procesul de vânzare. Primul beneficiu resimțit imediat de o companie B2B care utilizează corect un software de e-commerce profesionist este eliminarea completă a erorilor umane, reducerea cu până la 100% a timpului de procesare a unei comenzi şi a efortului de listare sau documentare a lor. Iar la nivel de business, e-commerce-ul automatizat înseamnă vânzări cu 15%-25% mai mari, în circa 3 luni de la implementare”, declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania care dezvoltă Teamshare.

Potrivit acestuia, platforma a atras, în primele trei luni ale lui 2016, peste 10 clienţi, dintre care 25% sunt de profil B2C, restul fiind B2B, dar și cu componentă de B2C, activând în domenii diverse, de la piese și accesorii auto, parafarmaceutice și cosmetice, până la bunuri de larg consum.

Teamshare reprezintă o soluție completă și integrată de comerț electronic, care se adresează atât producătorilor, importatorilor și distribuitorilor de produse, cât și magazinelor online. Platforma dezvoltată de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, include un sistem complet de comerț electronic care comunică cu celelalte aplicații folosite de clienți, precum cele de contabilitate, gestiune stocuri și facturare, plăți online și portaluri tip marketplace.

Odată cu integrarea tuturor acestor sisteme, întregul proces prin care o companie preia comanda unui client este automatizat. Datele sunt comunicate direct între aplicații în timp real, fără a fi nevoie de intervenție umană, fapt ce elimină timpii de procesare a unei comenzi

În prezent, Teamshare este integrată cu 18 aplicaţii ERP (Enterprise Resource Planning – pentru transferul automat al datelor: produse, stocuri, preţuri, inclusiv preţuri multiple in funcţie de tipologia clientului, condiţii comerciale, clienţi, comenzi şi facturi) din România, Franţa, Rusia şi Turcia, printre cele mai importante numărându-se SAP, Microsoft Dynamics NAV, Transart Neomanager şi B-ORG, WinMentor şi WinMentor Enterprise, Asis ERP, Platphorma ERP, Soft Expert, Facturis, AttoSoft MyManager, Abstract Connection ERP, RVX Manager ERP, Unisoft Romania ACT DMS, Contab SQL, Divalto Franta, 1Solution Rusia.

Teamshare este integrată şi cu 7 sisteme de plăți online din România şi Franta, precum Mobilpay.ro, PayU.ro şi LibraPay.ro, Euplatesc.ro, Plationline.ro, Romcard, precum şi cu principalele sisteme marketplace din ţară, eMag, evoMAG, Flanco.ro si Elefant.ro, cu platforma cloud pentru newsletter Newsman.ro, cu platforma de optimizare a ratei de conversie Marketizator, dar şi cu platforma de remarketing Retargeting.biz, finalizând, de asemenea, implementarea unei interfeţe prin care clienţii pot să îşi listeze produsele, să preia comenzile şi să trimită facturile în platforma eMAG Marketplace.

Daca ti-a placut articolul, te astept cu un Share si cu un LIKE la pagina de Facebook pentru a afla mai multe noutati. PS: Poti folosi butoanele de mai jos :)