Mancare - foodpanda

Aceasta perioada de exit in care a intrat Uber Eats se pare ca a fost una propice pentru Foodpanda, reusind sa actioneze rapid si sa capteze peste 90% dintre restaurantele care se gaseasca in oferta din Bucuresti, Timisoara si Iasi.

Astfel, echipa foodpanda a venit în sprijinul restaurantelor partenere Uber Eats și a accelerat procesul de înrolare al acestora în cadrul platformei, pentru ca operațiunile majorității restaurantelor să continue fără întreruperi și după data de 3 iunie. De asemenea, reprezentanții foodpanda anunță că în ultimele trei luni au listat în total peste 1000 de restaurante noi partenere la nivel național, număr care le include și pe cele din portofoliul Uber Eats. 

Pentru a veni în sprijinul clienților care apreciau ofertele de tip “1+1 gratis” ale restaurantelor partenere Uber Eats, începând de astăzi foodpanda desfășoară o campanie similară la care vor participa peste 100 dintre aceste restaurante. Compania anunță că durata campaniei va fi una extinsă, fiind activă până pe data de 3 iulie, iar utilizatorii vor avea astfel mai mult timp la dispoziție pentru a beneficia de ofertele consacrate „1+1 gratis” la produsele selectate din meniurile restaurantelor participante.

Totodată, foodpanda a recrutat poziții importante din cadrul echipei operaționale Uber Eats, platforma fiind în discuții în prezent și cu alți angajați cu un potențial mare de alăturare în perioada următoare. Printre persoanele care s-au alăturat echipei foodpanda se numără: Andreea Arișanu, Head of Account Management Uber Eats și Robert Anghel, Sales Representative de top în cadrul Uber Eats.