AnneBebe - Cum se pregatesc romanii pentru un botez in 2018

Botezul este unul dintre cele mai importante evenimente din viața unui copil, pentru că este organizat special pentru el și, totodată, se bucură de atenția tuturor, de la familie și până la invitați. În acest context, AnneBebe, lanțul de magazine de haine și accesorii pentru copii, vine în întâmpinare cu câteva sfaturi și lucruri despre comportamentul românilor care se pregătesc pentru botez.

Spre exemplu, cei mai mulți clienți aleg câte o tematică a botezului și asortează trusoul în funcție de aceasta. Astfel, hainele, lucrurile necesare pentru biserică, lumânarea, cufărul pentru transport, mărturiile, cruciulițele sau tortul sunt alese în funcție de tema dorită și motivele precum prinți și prințese, personaje de desene animate, albine, buburuze, flori sau culori sunt cele care dau, de multe ori, „tonul” în care urmează să se desfășoare evenimentul.

Pentru că botezul este cel dintâi mare eveniment din viața unui copil, familiile tind să-i acorde o importanță deosebită, atunci când aleg cele necesare pentru el. Astfel, în funcție de cât de detaliat este trusoul, prețul obișnuit este de 500 de lei, iar în cazul celor personalizate, poate ajunge la 3.000 de lei.  Un trusou de botez poate conține toate elementele necesare nașilor și copilului, de la hăinuțe și până la accesorii, ghidul de botez sau cadouri precum jucării, rame foto și albume argintate, alegându-se, de multe ori, personalizarea acestora.

Clienții nu cumpără doar din magazinele fizice, ci și online, media produselor fiind de 15-20 de articole per comandă, iar coșul mediu de cumpărături ridicându-se la 900 de lei, cuprinzând tot ceea ce au nevoie nașii pentru a boteza copilul și pentru obiceiurile de a doua zi.

Tendințele anului 2018 în materie de haine de botez pentru copii sunt constituite de materialele din fibre naturale, hăinuțe bio și produse cât mai practice și mai comode pentru bebeluși. Și, în acord cu tendințele internaționale în materie de cromatică, echipa de designeri AnneBebe propune, lunar, aproximativ 10 modele noi, pe care le oferă clienților ce trec pragul lanțului de magazine, răspândite în principalele centre comerciale din București.