In 2017, vanzarile evoMAG in provincie peste cele din Bucuresti

0
evomag
evomag

evoMAG a anuntat oficial ca in anul 2017 circa 60% din vanzarile totale ale retailer-ului au fost realizate de clientii din provincie., categoria cu cele mai mare cresti fiind IT&C.

Conform acestora, acest trend va continua si in 2018, asta datorita îmbunătăţirii procesului de livrare a produselor şi a experienţei de cumpărare pentru clienţi. De exemplu, noua interfaţă conferă site-ului o viteză de încărcare mai rapidă, iar produsele pot fi urmărite mai uşor, simplificându-se astfel întregul proces de achiziţie.

evoMAG a extins, anul trecut, parteneriatele cu companiile de curierat şi livrează, în prezent, cu patru curieri cu rețele naționale. În Bucureşti, evoMAG livrează produsele comandate cu  flota proprie, iar clienții pot opta chiar şi pentru livrarea într-o oră sau în trei ore.

Declaratie oficiala:

„Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcţie de urmat şi care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. „Clienții evoMAG au încredere în consultanța pe care le-o oferim în procesul de achiziție și, mai departe, sunt mulțumiți de serviciile post-vânzare, iar livrarea cât mai rapidă la nivel național a produselor dorite este un serviciu în care vom investi anul acesta”.

Daca ti-a placut articolul, te astept cu un Share si cu un LIKE la pagina de Facebook pentru a afla mai multe noutati. PS: Poti folosi butoanele de mai jos :)