51% dintre comenzile de pe eMAG au fost realizate de pe smartphone
2017 a fost primul an pentru marele retailer eMAG, in care numarul de comenzi de pe dispozitivele mobile l-a depasit pe cel de pe PC. Astfel 51% dintre comenzile din 2017 au fost plasate de pe smartphone-uri și tablete, iar 49% de pe tradiționalul desktop. Procentul este și mai mare în cazul noilor clienți: 60% dintre cei care au plasat pentru prima dată o comandă pe eMAG au făcut acest lucru de pe mobile.
Cele mai multe comenzi s-au realizat pe mobil in jurul orei 11, in timp ce pe PC cele mai multe s-au realizat in jurul orei 21. De asemenea, in ceea ce priveste comenzile de pe mobil, jumate au fost realizate prin intermediul aplicatiei dedicate, in timp ce cealalta jumate a fost realizata de pe browser.
Reduceri eMAG – Electronic Days(link)
Top 10 categorii de produse comandate de pe dispozitivele mobile:
- Produse pentru copii: 14,3%;
- Electrocasnice mici: 8,4%;
- Accesorii pentru telefoane mobile: 6,6%
- Aparate de ingrijire personala: 6%;
- Jucarii: 5,9%;
- Electrocasnice mari: 5,5%;
- Fashion: 5,3%;
- Produse pentru casa: 4,9%;
- Carti: 4,4%;
- Telefoane mobile: 4,1%
Declaratie oficiala:
„Am îmbunătățit permanent aplicația eMAG, iar ea este cea mai apreciată aplicație din categoria din care face parte – 4,7 rating. Pentru clienți a devenit natural să intre pe eMAG în momentul în care vor să se informeze sau să cumpere un produs care-i interesează. Am îmbinat tehnologia – care ne simplifică și ne îmbunătățește viața considerabil – cu diversificarea continuă a gamei de produse, iar pentru clienți totul a devenit foarte simplu.
Estimăm că, până la sfârșitul anului, peste 75% dintre vizitele făcute pe eMAG vor fi de pe dispozitivele mobile”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology eMAG.