Canon pune lucrurile în mişcare la drupa 2024 şi prezintă impactul schimbărilor pozitive prin susţinerea organizaţiilor caritabile şi a start-upurilor
La drupa 2024 (Messe Düsseldorf, 28 mai – 7 iunie 2024, pavilion 8a), pornind de la ideea „Puterea de a pune lucrurile în mişcare“, Canon prezintă cele mai importante parteneriate şi iniţiative care demonstrează puterea colaborării dintre oameni, aduc o schimbare pozitivă şi generează experienţe care îmbunătăţesc vieţile oamenilor. Conform filosofiei Kyosei, care ne îndeamnă să trăim şi să lucrăm împreună pentru binele tuturor, Canon va colabora cu mai multe companii şi organizaţii caritabile şi va dona 20.000 de cărţi realizate în timpul expoziţiei drupa.
La standul nostru, vizitatorii vor putea vedea multe proiecte interesante, realizate în colaborare cu partenerii noştri, precum:
World Unseen
În centrul standului Canon se va afla „The Core“ – un spaţiu în care vizitatorii vor avea parte de o experienţă multisenzorială captivantă şi vor descoperi modul în care tehnologia şi expertiza se îmbină şi creează experienţe imagistice care schimbă vieţile oamenilor. Spaţiul „The Core“ găzduieşte lucrări din expoziţia World Unseen, o iniţiativă Canon în colaborare cu Royal National Institute of Blind People (RNIB), unde vizitatorii vor avea parte de o experienţă unică şi inovatoare, pornind de la fotografii realizate de fotografi renumiţi (vezi comunicatul de presă separat).
Parteneriate B2B „Printworks“
Zona „Printworks“ a standului nostru are ca temă principală „Oamenii, Pământul şi tot ceea ce este posibil“. Vizitatorii se pot inspira din diversele strategii adoptate de clienţii Canon pentru a obţine o creştere sustenabilă, prin proiecte precum „Creative Futures“ (vezi comunicatul de presă separat). În cadrul acestui proiect anual, Canon colaboarează cu The Drum, o companie internaţională din domeniul marketing şi media, dar şi cu alţi experţi din industrie. Start-upurile din UK sunt invitate la o competiţie unde au şansa de a fi promovate printr-o campanie de strategie şi marketing personalizată, pe toate canalele media şi prin comunicare imprimată. Câștigătorul de anul acesta, Bower Collective, furnizor de produse naturale de uz casnic şi îngrijire personală cu ambalaj reutilizabil, îşi prezintă povestea şi produsele la standul Canon de la drupa.
O altă iniţiativă prezentată în secţiunea Printwork este Publishing 2030 Accelerator care scoate în evidenţă progresul semnificativ la nivel global pentru sustenabilitate în industria editorială. Vizitatori vor afla mai multe despre contribuţia Canon în cadrul acestui proiect din industria editorială, iniţiat de comunitatea Canon Future Book Forum, precum şi despre rolul activ al companiei Canon pentru a asigura succesul proiectului Distributed Printing Network, care ar putea revoluţiona întreaga industrie, reducând amprenta de carbon pentru fiecare carte comercializată.
Parteneriate pentru schimbări pozitive
În secţiunea Printworks vor fi prezentate şi informaţii despre câteva dintre organizaţiile caritabile pe care Canon le sprijină prin donarea a peste 20.000 de cărţi. Printre acestea se numără UN SDG Book Club African Chapter, care le oferă copiilor o listă de lecturi prin care aceştia învaţă despre cele 17 Obiective de dezvoltare durabilă ale Naţunilor Unite (ODD).
Lucy Swanston, fondatoarea organizaţiei caritabile „Topic Heroes“ pentru alfabetizare, un serviciu de cărţi online care îi ajută pe copii să înveţe să scrie, va fi prezentă la standul Canon pentru a face cunoscută misiunea organizaţiei. Aceasta le oferă copiilor şansa să îşi scrie propriile poveşti şi să le trimită prin intermediul site-ului Topic Heroes. Apoi, manuscrisele sunt imprimate digital la cerere, iar copiii primesc o copie fizică a cărţii care conţine şi povestea lor. Şcolile unde copiii sunt elevi vor primi şi ele o copie a cărţii, pentru a fi citită de colegi. Cu ajutorul donaţiilor, Topic Heroes sprijină şcolile şi copiii din zonele defavorizate ale Regatului Unit, oferind gratuit aceste servicii. Cu ajutorul Camerei de comerţ bilaterale Polonia-Ucraina, Canon şi partenerul său Meccanotecnica vor dona 1.000 de cărţi Topic Hero copiilor din Ucraina care au nevoie de materiale educaţionale.
Pentru a susţine obiectivul Canon de a reduce amprenta de carbon produsă de participarea la drupa, cele aproximativ 10.000 de cărţi poştale, afişe şi broşuri imprimate la standul Canon în timpul evenimentului vor fi donate unor organizaţii non-guvernamentale din Germania.
Ca parte a eforturilor Canon de a facilita accesul persoanelor cu deficienţe în lumea artelor, Canon va prezenta modul în care a susţinut corul incluziv The White Hands Chorus Nippon (WHCN). Corul, fondat de directorul artistic Erika Colon, reuneşte copii cu şi fără dizabilităţi fizice, iar membrii surzi exprimă sunetul şi emoţia prin limbajul semnelor, mişcare şi expresii faciale. Imagini cu interpretarea vizuală a ariei “Ode an die Freude/Ode to Joy” din Simfonia a 9-a de Beethoven, dar şi câteva dintre mănuşile albe ale interpreţilor şi tehnologiile Canon folosite în cadrul interpretării vor putea fi văzute la standul Canon, unde puteţi afla mai multe informaţii despre această iniţiativă.
Jennifer Kolloczek, Senior Director, Marketing & innovation, Production Printing, Canon EMEA, a declarat: „Imaginile, literatura şi muzica ne îmbogăţesc viaţa, iar noi credem că toată lumea ar trebui să aibă acces la ele. Canon a propus şi susţine numeroase iniţiative în acest sens şi suntem mândri să prezentăm şi să facem cunoscute aceste proiecte la standul nostru de la drupa 2024. Acestea sunt exemple prin care am pus în practică filosofia Kyosei – „Trăim şi muncim împreună pentru binele tuturor“. Prin parteneriatele noastre, Canon îşi doreşte să aducă schimbări pozitive nu doar în domeniul imprimării, ci şi în întreaga lume.”
Pentru mai multe informaţii despre aceste iniţiative, dar şi despre alte proiecte susţinute de Canon Europe, adresaţi-vă experţilor noştri prezenţi la standul Canon din Pavilionul 8a, în cadrul expoziţiei drupa 2024 sau accesaţi Canon la drupa 2024 – Canon Europe (canon-europe.com)