Ce a însemnat Black Friday 2017 la eMAG?
Black Friday 2017 a fost pentru eMAG(link) o campanie foarte buna de marketing, marcata de o multime de recorduri. Comerțul online este pe un trend ascendent în România, iar Black Friday este evenimentul care demonstrează acest potențial.
Cateva cifre chiar interesante:
- 8,3 milioane de vizite pe site;
- 1,1 milioane de produse comandate in valoare de 360 milioane de lei(~76 milioane de euro);
- o crestere de 20% raportata la editia anterioara din 2016;
- 30,7% din comenzi au fost platite online cu cardul bancar;
- valoarea medie comandată de client a ajuns la 970 lei;
- peste 258.000 de produse in valoare de peste 65 milioane lei au fost vandute prin eMAG Marketplace;
Declaratie oficiala:
„Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominația mobilului, saltul istoric al plăților cu cardul și orientarea clienților către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a devenit cea mai simplă și eficientă modalitate de a achiziționa produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani și estimăm că va crește în continuare”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.