Diablo IV primește update cu ray tracing, Outpost: Infinity Siege se lansează cu DLSS 3, iar noi jocuri cu DLSS 2 sunt disponibile acum
Săptămâna aceasta Diablo IV primește un update adaugă efecte ray-traced în Sanctuary. De asemenea, Outpost: Infinity Siege se lansează cu suport pentru DLSS3. Pe lângă acestea, Alone In The Dark este disponibil cu DLSS 2, iar Lightyear Frontier este disponibil cu DLSS 2 și DLAA. Toate acestea urmează recenta lansare Horizon Forbidden West Complete Edition, care a sosit cu suport din prima zi pentru NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA și NVIDIA Reflex.
Jocurile cu RTX de săptămâna aceasta:
- Outpost: Infinity Siege – se lansează astăzi cu DLSS 3 Frame Generation, DLSS Super Resolution și Reflex. La 4K cu toate setările maxime, DLSS 3 va multiplica performanța, în medie de 3.3X în Outpost: Infinity Siege. Cu acest spor al numărului de cadre pe secundă utilizatorii de GeForce RTX 4090 pot atinge 160 FPS, GeForce RTX 4080 SUPER trece de 120 FPS, GeForce RTX 4070 Ti SUPER ajunge la 110 FPS, iar GeForce RTX 4070 SUPER trece de 100 FPS, ceea ce înseamnă că gamerii cu GeForce RTX seria 40 beneficiază de experiența definitive la cea mai înaltă rezoluție cu toate setările maxime.
- Diablo IV – noul update este disponibil acum și adaugă efecte ray-traced în Sanctuary. Jocul este deja accelerat de DLSS 3 Frame Generation și Reflex. Jocul adaugă reflexii ray traced și umbre. Cu o placă video GeForce RTX din seria 40 poți multiplica performanța de până la 3X datorită DLSS 3.
- Horizon Forbidden West™ Complete Edition – disponibil acum cu DLSS 3 Frame Generation, DLSS 2 Super Resolution, DLAA și Reflex. La 4K cu toate setările maxime, gamerii cu placă video GeForce RTX seria 40 pot dubla numărul de cadre pe secundă prin activarea lui DLSS 3 în doar câteva click-uri. Pe GeForce RTX 4090 performanța trece de 180 FPS, GeForce RTX 4080 SUPER trece de 144 FPS, GeForce RTX 4070 Ti trece de 120 FPS, GeForce RTX 4070 SUPER trece de 110 FPS, iar GeForce RTX 4070 trece de 90 FPS.
- Alone in the Dark – disponibil acum cu DLSS 2 Super Resolution.
- Lightyear Frontier – disponibil acum cu DLSS 2 Super Resolution și DLAA
Peste 500 de jocuri și aplicații au tehnologii RTX și aproape nicio săptămână nu treec fără ca un joc nou să integreze NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex, și efecte ray-traced pentru a livra experiența definitive pe PC pentru gamerii GeForce RTX.
Citate:
„Lansarea Diablo IV a fost doar începutul pentru noi. Iterăm în mod regulat pe baza feedback-ului jucătorilor și explorăm modul în care putem îmbunătăți aspectul vizual și atmosfera întunecată a jocului. Adăugarea efectelor ray-traced este următorul nostru pas pentru a face ca lumea brutală din Sanctuary să se simtă mai captivantă ca niciodată. Efecte precum fulgerele se reflectă acum în bălțile de sânge și apă, pivnițele umede și temnițele sunt mai prevestitoare cu umbre realiste, iar lumea deschisă și orașele sunt mai ancorate în pământ cu umbre și reflexii realiste suplimentare. Suntem foarte entuziasmați ca comunitatea noastră să experimenteze această nouă tehnologie.” – Michael Bukowski, Technical Director, Diablo IV
„A fost minunat să lucrăm îndeaproape cu NVIDIA pentru a aduce raytracing în Diablo IV. Experiența pe care o au cu tehnologiile raytracing a fost esențială pentru a ne ajuta să ducem implementarea raytracing-ului la calitatea de producție, iar bibliotecile pe care le oferă, cum ar fi RTXMU, ne-au dat un impuls valoros pe măsură ce dezvoltam.” – Kevin Todisco, Principal Software Engineer, Diablo IV
Link-uri utile:
Articol săptămânal despre DLSS pe GeForce.com:
https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/dlss-3-outpost-infinity-siege-diablo-iv-ray-tracing/
Dibalo IV ray tracing update – articol pe GeForce.com
https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/diablo-iv-ray-tracing-update-out-now/
(video) Diablo IV | Official GeForce RTX Ray Tracing Reveal Video
https://www.youtube.com/watch?v=Eh80iWrP95w
(New video) Horizon Forbidden West™ Complete Edition DLSS trailer