Companii

Noutăți în HUAWEI AppGallery: O promoție special concepută pentru a susține industria de e-commerce în această perioadă, disponibilă în magazinul virtual

Huawei lansează un pachet promoțional în magazinul virtual HUAWEI AppGallery, special gândit pentru a oferi o serie de beneficii companiilor de e-commerce și dezvoltatorilor de aplicații. Campania își propune să stimuleze și să susțină companiile în această perioadă, marcată de condiții de piață dificile, iar înscrierile sunt așteptate până la data de 31 decembrie.

Beneficiile oferite includ vizibilitatea companiilor de e-commerce și a dezvoltatorilor în tab-ul popular „Colecții” disponibil în HUAWEI AppGallery, pe bannerele glisante de pe pagina de pornire și totodată servicii gratuite de publicitate, în valoare de până la 2.500 euro. În acest fel, companiile dezvoltatorii pot beneficia de expunere în fața celor 36 de milioane de utilizatori activi lunar ai HUAWEI AppGallery din Europa.

Prin această campanie, Huawei vizează trei grupuri specifice: brandurile de e-commerce și companiile care nu sunt prezente în AppGallery, companiile cu aplicații deja disponibile în AppGallery și dornice să integreze aplicațiile cu Huawei Mobile Services (HMS) pentru a beneficia de avantajele suplimentare ale platformei și de o audiență extinsă, alături de companiile de e-commerce existente, ale căror aplicații sunt deja integrate cu HMS. Campania se adresează companiilor din regiunea CEE și Țările Nordice și este valabilă până la finalul anului 2020. 

Ne dorim să stimulăm companiile și dezvoltatorii de aplicații din industria e-commerce-ului să își accelereze listarea pe AppGallery înainte de finalul anului.”, a declarat Wang Heng, Vicepreședinte, Global Partnerships and Eco-Development, Huawei Consumer Business Group, CEE și Țările Nordice. „Utilizatorii de smartphone-uri Huawei caută idei și inspirație în perioadele de izolare, iar includerea în AppGallery, în special datorită expunerii suplimentare și impulsului promoțional pe care îl oferim, va garanta faptul că aceste aplicații sunt poziționate pe primul loc în rezultatele generate în urma căutării.„, continuă acesta.

Campania disponibilă în HUAWEI AppGallery oferă următoarele beneficii:

  • Includerea în top 5 în tab-ul „Colecții” al AppGallery, disponibil pe pagina de pornire și care evidențiază colecțiile de aplicații tematice sau de sezon.
  • Anunț banner glisant cu aplicațiile de pe pagina de pornire.
  • Acces la tab-ul „Cadou” disponibil în HUAWEI AppGallery și care le permite companiilor să vină în întâmpinarea utilizatorilor cu oferte speciale.
  • Acces la notificările Push pentru a atrage atenția utilizatorilor cu privire la mesaje și informații cheie.
  • Echipă de asistență tehnică la nivel național pentru integrarea aplicațiilor și asistență dedicată companiilor pentru optimizarea experienței în ecosistemul Huawei.
  • 5 sau 10 zile de publicitate gratuită pe AppGallery în valoare de 250 de euro/zi.

Echipa experimentată de ingineri și asistență tehnică HUAWEI AppGallery va fi pusă la dispoziția furnizorilor de conținut care se înscriu în campanie, pentru a-i ajuta în procesul de integrare și valorificare a capabilităților Huawei chip-dispozitiv-cloud care accelerează transformarea modelelor de aplicații existente.

În plus, dezvoltatorii pot optimiza kiturile pe care Huawei Mobile Services le-a dezvoltat pentru a face integrarea cât mai ușoară posibil. Printre acestea se numără Ads Kit, un serviciu de monetizare care folosește capabilitățile extinse de date ale Huawei pentru a afișa în aplicații conținut publicitar direcționat și de înaltă calitate către baza amplă de utilizatori ai dispozitivelor Huawei și nu numai. Gama de formate publicitare se potrivește diferitelor aplicații, iar dezvoltatorii pot integra în prezent anunțuri tip banner, native, premiate, interstițiale, de tip splash și roll.

Articole similare

Back to top button
%d blogeri au apreciat: