Acer
Stiri

Sonos se extinde în spațiile comercile și lansează Sonos Pro

Sonos anunță astăzi Sonos Pro, o nouă ofertă flexibilă de software ca serviciu (SaaS), care face mult mai ușoară pentru business-uri furnizarea unui sunet de calitate în fiecare locație. O nouă categorie de produs pentru Sonos, oferta pe bază de abonament include o interfață simplă pentru gestionarea de la distanță a unui sistem în mai multe locații, muzică sub licență comercială, asistență personalizată și multe altele. Serviciul funcționează foarte fluid cu hardware-ul Sonos existent implementat de fiecare business, pentru a umple orice spațiu cu sunet imersiv. Sonos Pro este disponibil în Statele Unite începând de astăzi, urmând ca acesta să devină disponibil și în alte piețe.

„Pe măsură ce consumatorii se întorc fizic în spațiile comerciale din întreaga lume, magazinele și restaurantele folosesc muzică, imagini și arome pentru a crea o experiență senzorială în magazin care să creeze o conexiune emoțională cu clienții,” a declarat Patrick Spence, CEO Sonos. „Am observat o creștere organică incredibilă pentru Sonos în spațiile comerciale, deoarece companiile investesc în soluții de sunet pentru a atrage clienții, lucru care reprezintă o oportunitate uriașă pentru noi. După ce am testat diferite funcții în sute de locații comerciale pentru a înțelege mai bine nevoile business-urilor și complexitatea experiențelor de audiție de tip comercial, suntem mândri să oferim o soluție simplă, concepută de la zero pentru a răspunde nevoilor acestui public.”

Experiența Sonos este disponibilă acum pentru mediul de afaceri

Sonos le oferă companiilor o ofertă SaaS unică și solidă, alături de hardware-ul său, de top în industrie. Soluțiile audio obișnuite pentru companii necesită un set complex de produse și instrumente, dar acum acestea își pot eficientiza sunetul cu Sonos Pro.

„Muzica este fundația pe care este construită ambianța unui loc, pentru a face clienții să revină în mod repetat”, a spus Audra Kinsley, VP și GM Sonos Professional. „Sonos Pro a fost conceput pentru a facilita consolidarea viziunii și a stilului de viață al brandurilor prin intermediul sunetului, cu instrumente pentru a selecta conținut și a crea experiențe de audiție distincte, care să rezoneze cu clienții.”

  • Gestionați și monitorizați de oriunde: Deblocați o experiență personalizată a aplicației Sonos și capabilități de gestionare de la distanță, inclusiv o interfață web-based care le permite companiilor să vizualizeze și să gestioneze activitatea în toate locațiile. Predefiniți și programați playlist-uri, setați permisiuni de administrator, delegați accesul angajaților de încredere și accesați asistență premium la cerere de oriunde.
  • Stabiliți tonul perfect al companiei: Bucurați-vă de acces exclusiv la Sonos Backgrounds, un serviciu de conținut cu licență comercială care oferă o gamă largă de melodii ale unor artiști independenți, sau accesați cu ușurință servicii de streaming terțe, cum ar fi Mood Mix, Soundtrack Your Brand sau Rockbot, pentru a crea o experiență brand consistenă și pentru a atrage clienții în fiecare locație.
  • Experimentați cel mai bun sunet pentru afacerea voastră: Umpleți fiecare locație cu un sunet Sonos uimitor de clar, echilibrat și detaliat, cu un design hardware bine gândit și un control intuitiv pe care numai Sonos îl poate oferi.
  • Personalizați și scalați sistemele: Echipați locațiile cu câteva boxe compacte sau cu un mix de boxe inteligente și componente în mai multe locații – pentru că produsele Sonos pot fi combinate în orice variantă. Extindeți-vă folosind mai multe produse și ajustați cu ușurință planurile de abonament pe măsură ce afacerea crește.

Serviciul Sonos Pro este disponibil la un cost de 35 de dolari/lună pentru fiecare locație. Pentru mai multe informații, accesați sonos.com și urmăriți pagina @sonos.

Articole similare

Back to top button
%d blogeri au apreciat: