Dupa cum bine stiti, vineri, 13 noiembrie, a avut loc evenimentul Black Friday 2020 la eMAG, eveniment care a fost si este continuat si in acest weekend sub numele de Crazy Sale(vezi oferta). Se pare totusi ca editia a 10-a acestui eveniment a buna una buna, aducand comenzi de peste 585 de milioane de lei(~ 120 de milioane de euro), fiind cu 17% peste anul trecut si de 17 ori mai mult ca acum 10 ani.

Este pentru prima data cand cardul bate cash-ul, astfel ca 54,58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul online si ni se promite ca peste 70% din comenzi vor fi expediate in primele cinci zile. De asemenea, retailer-ul eMAG a avut intr-o singura zi peste 12.4 milioane de vizite pe site.

În localitățile în care serviciul easybox este disponibil, clienții au comandat în proporție de 39% produse cu ridicare din easybox. Comanda ridicată în cel mai scurt timp de la easybox: în doar 7 minute de la încărcare dintr-un easybox din sectorul 4, chiar în ziua de Black Friday, la ora 15:42.  

Citeste si Cum functioneaza sistemul eMAG EasyBox

Un BMW 220d in valoare de 40.200 de euro a fost unul dintre cele mai valoroase produse vandute pe data de 13 noiembrie(fiind redus cu 13.400 euro), iar comanda cu cele mai multe produse a continut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței. Peste 95% dintre comenzile înregistrate de eMAG în primele 10 minute au fost plasate de pe telefoanele mobile, ceea ce reprezintă un record al celor 10 ediții de pana in acest moment. Tot în primele 10 minute ponderea plăților cu cardul a ajuns la 86%, un record al tuturor edițiilor de Black Friday.

Produse speciale vândute:

  • 1.881 de teste RT-PCR și servicii medicale
  • 15 mașini
  • 367 închiriere de rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing
  • 53.000 litri de carburant
  • 1.220 de nopți de cazare
  • 8,8 Kg monede și lingouri de aur
  • 183 de ceasuri și bijuterii de lux