Iulian Stanciu CEO eMAG

Intr-o conferinta de presa organizata ieri in Bucuresti, eMAG a anuntat planurile pe care le are in viitorul apropiat, investiile pe care le va face si cateva cifre pe care le-a realizat anul trecut.

Astfel aflam faptul ca anul trecut, retailer-ul roman a facut investitii totale de 63 de miliaone de euro, iar cifra de afaceri a crescut cu 28% fata de anul precedent, pana la 2,58 de miliarde de lei. La nivelul grupului eMAG, cifra de afaceri a crescut la 4,06 miliarde lei, în timp ce numărul de clienți pe care eMAG îi servește în cele patru țări a crescut la 7,57 de milioane.

Revolutia Preturilor la eMAG – reduceri de pana la 50% (link)

De asemenea, eMAG a anuntat oficial noi serivicii, astfel ca incepand cu data de 25 iunie, clientii Bucuresti si Ilfov vor putea comanda pana la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sambata si duminica.  Din data de 2 iulie, eMAG introduce un serviciu de livrare rapidă pentru litoral. Astfel, vor putea fi plasate comenzi cu livrare pe litoral în aceeași zi (dacă este plasată comanda până la ora 12:00) și cu livrare a doua zi (dacă este plasată până la ora 24:00).

Din luna august, livrarea pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 09:00 – 21:00: eMAG va extinde serviciul de livrare în aceeași zi în București și în județul Ilfov, oferind 6 intervale de câte două ore, de la 3 intervale de trei ore câte sunt în prezent. Clienții vor putea plasa comanda cu până la 1h30’ înainte de intervalul de livrare dorit, iar serviciul va fi disponibil și în week-end.

Alte cifre:

  • 3,4 milioane de produse in stoc;
  • 10.000 de selleri in eMAG MarketPlace;
  • 1,1 milioane de aplicatii eMAG instalate;

Declaratie oficiala:

„Numărul de clienți și cifra de afaceri sunt un rezultat al investițiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul crește în ritm accelerat la nivel global, dar și local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră și vom continua să investim în inovație românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală și serviciile care sunt un model pentru celelalte țări,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.