Campionatul Mondial de Fotbal crește vânzările de televizoare cu peste 30%
evoMAG estimează o creștere de peste 30% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut al românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal. Creșterea categoriei TV de pe evoMAG.ro este raportată la perioada similară a anului trecut.
Intreaga oferta de televizoare a celor de la evoMAG poate fi vizualizata AICI.
Categoria TV înregistrează de la începutul anului și o creștere a prețului mediu de achiziție, o consecință inclusiv a creșterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generație. Prețul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.500 de lei, în 2017, la peste 1.800 de lei anul acesta.
Ce urmăresc românii la achiziția unui televizor?
- Să fie cât mai performant
- Să permită conectarea la internet (wireless)
- Să fie Full HD sau UHD (4K)
- Să aibă o diagonală de cel puțin 80 de cm
- Să aibă un sunet cat mai clar și puternic
- Să fie la reducere
Declaratie oficiala:
„Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne așteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% față de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creștere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorința românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât și de oferta diversificată pe care o vom avea și în continuare pe această categorie de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.