Halo Infinite Campaign Co-op și Mission Replay – Data de lansare a fost fixată
A durat mult timp, cu multiple întârzieri de-a lungul timpului, dar astăzi 343 Industries a confirmat că Halo Infinite campaign co-op flighting (numele lor pentru testarea beta) va începe în iulie. Co-op-ul va permite până la patru jucători să facă echipă fie local, fie online, fiecare controlând clonele lui Master Chief. Nu va exista o libertate deplină de a explora lumea semi-deschisă a jocului, jucătorii se pot separa doar cu până la 300 de metri, dar, ca o notă pozitivă, este acceptat crossplay-ul complet și progresul campaniei va fi împărțit între toți. Cum va funcționa mai exact partajarea progresului? John Mulkey și Isaac Bender, de la 343, au explicat pe larg…
Mulkey: Scopul a fost de a „permite tuturor să joace campaniile lor împreună”. Acest lucru a însemnat că toate progresele făcute în joc, indiferent dacă au fost făcute prin joc Solo sau Co-Op, vor fi păstrate. Aș putea să joc campania Solo, să sar într-o sesiune Co-Op pentru câteva ore, apoi să mă lansez din nou în jocul Solo și tot progresul misiunilor, obiectele de colecție dobândite, echipamentele găsite, realizările obținute și îmbunătățirile făcute în oricare dintre sesiuni ar fi intacte. S-au dus zilele în care jucam jocul altcuiva în timp ce nu câștigam niciun progres.
Modul în care ne ocupăm de acest lucru este prin ceva la care ne referim intern ca fiind „Niciun spartan lăsat în urmă”. Atunci când jucătorii se alătură echipei de pompieri și își aleg sloturile de salvare pentru a juca, jocul agregă stările tuturor misiunilor din acele salvări și stabilește o stare mondială în care orice misiune finalizată de toți membrii echipei de pompieri este marcată ca fiind completă, în timp ce orice misiune care nu a fost finalizată de toți este marcată ca fiind incompletă.
Bender: Te poți gândi la acest sistem ca la crearea unei versiuni a lumii care este ca un fel de „cel mai mic numitor comun” (sau „intersecție”, dacă te pricepi la teoria seturilor) al progresului tuturor în Campanie. În acest fel, indiferent de ceea ce faci, nimeni nu termină misiunile în afara ordinii.
Ceea ce înseamnă că orice deblocări pe care le găsiți în Co-Op sunt păstrate în jocul single-player. Astfel, dacă îți este foarte greu să colectezi un Skull, poți intra într-un joc cu un prieten, iar dacă acesta îl colectează în timp ce tu ești în acea sesiune, îl vei obține și tu!
În plus față de co-op, va exista și posibilitatea de a rejuca misiunile campaniei Halo Infinite la nivelul de dificultate ales de tine.
Dacă doriți să participați la zborul cooperativ Halo Infinite, trebuie doar să vă înscrieți în programul Halo Insider, apoi fie să descărcați aplicația Xbox Insider dacă jucați pe Xbox, fie să așteptați un e-mail dacă jucați pe PC. Atenție însă, progresul pe care îl faceți în timpul flighting-ului nu se va transfera atunci când caracteristica va fi extinsă.
Halo Infinite poate fi jucat pe PC, Xbox One și Xbox Series X/S. Zborul cooperativ începe pe 15 iulie. Conform celei mai recente foi de parcurs Halo Infinite, co-op ar trebui să se desfășoare pentru toată lumea la sfârșitul lunii august.