
Performanțele eMAG pe anul 2016 si planurile de pe anul 2017
Intr-un eveniment special din Bucuresti, eMAG a prezentat presei performantele companiei din anul 2016 si planurile de anul acesta.
Aflam faptul ca eMAG a realizat o cifra de afaceri de 2,02 miliarde LEI, cu 45% mai mult fata de anul precedent. Crestea a fost datorata investitiilor realizate in tehnologie si in dezvoltarea Marketplace.
Mai aflam faptul ca eMAG Marketplace a ajuns la peste 3.500 de selleri, iar la nivelul intregului grup, retailer-ul roman a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de lei în toate țările, toate companiile.
Despre traficul generat in 2016
În 2016, traficul total eMAG a crescut față de anul precedent și a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie și decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea.
Smartphone-ul a revoluționat comerțul online și a devenit un instrument firesc pentru informare și cumpărături. Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăși pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.
Planuri eMAG pentru anul 2017
- oferta va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse;
- diversificarea categoriilor Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii și jucării, Sport și Fashion;
- vanzarile generate de selleri prin Marketplace vor reprezenta aproimativ 29% din vanzarile generate;
- pana la sfarsitul anului vor exista peste 600 de puncte de livrare in parteneriat cu Posta Romana;
- va fi extins la nivelul national serviciul de livrare in doua ore in orasele cu showroom;
- va fi introdusa optiunea de livare pe intervale orare, inclusiv in week-end;
- in a doua jumatate a anului va fi lansat un card de credit pentru cumparaturi;