Companii

Performanțele eMAG pe anul 2016 si planurile de pe anul 2017

Intr-un eveniment special din Bucuresti, eMAG a prezentat presei performantele companiei din anul 2016 si planurile de anul acesta. 

Aflam faptul ca eMAG a realizat o cifra de afaceri de 2,02 miliarde LEI, cu 45% mai mult fata de anul precedent. Crestea a fost datorata investitiilor realizate in tehnologie si in dezvoltarea Marketplace.

Mai aflam faptul ca eMAG Marketplace a ajuns la peste 3.500 de selleri, iar la nivelul intregului grup, retailer-ul roman a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de lei în toate țările, toate companiile.

Despre traficul generat in 2016

În 2016, traficul total eMAG a crescut față de anul precedent și a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie și decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea.

Smartphone-ul a revoluționat comerțul online și a devenit un instrument firesc pentru informare și cumpărături. Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăși pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.

Planuri eMAG pentru anul 2017

  • oferta va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse;
  • diversificarea categoriilor Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii și jucării, Sport și Fashion;
  • vanzarile generate de selleri prin Marketplace vor reprezenta aproimativ 29% din vanzarile generate;
  • pana la sfarsitul anului vor exista peste 600 de puncte de livrare in parteneriat cu Posta Romana;
  • va fi extins la nivelul national serviciul de livrare in doua ore in orasele cu showroom;
  • va fi introdusa optiunea de livare pe intervale orare, inclusiv in week-end;
  • in a doua jumatate a anului va fi lansat un card de credit pentru cumparaturi;

Articole similare

Back to top button
%d blogeri au apreciat: