Ce reprezinta noua campanie “Open for Talent” realizata de catre KPMG

0
open for talent KPMG

“Open for Talent” este cea mai noua campanie de brand lansata de catre KPMG in Romania si ce are ca scop incurajarea exprimarii individualitatii, originalitatii si a personalitatii potentialilor angajati.

Diversitatea, crativitatea si flexibilitatea, sunt trei dintre cele trei laturi mai putin cunoscute ale companiei KPMG care vor a fi puse in valoare prin noua campania de brand de angajator.

Nevoia inerenta a oamenilor de a se exprima a fost in principal idee a campaniei. La locul de munca, angajatii pot face acest lucru prin intermediul abilitatilor si pasiunilor, dar si prin intermediul hainelor pe care le poarta. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care sa vorbeasca intr-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

Prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu luna martie, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia. Aparatul, ce va fi amplasat pe parcurs in interiorul mai multe universitati din Bucuresti, potentiatii candidati care intra in joc vor raspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea intre profilul lor si rol. Odata parcurs chestionarul, fiecare student va primi cadou o cutie personalizata care contine o soseta colorata; soseta pereche urmand sa fie primita la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitatile de angajare in cadrul KPMG.

Joburile disponibile pot fi gasite AICI.

Daca ti-a placut articolul, te astept cu un Share si cu un LIKE la pagina de Facebook pentru a afla mai multe noutati.