Ce a însemnat Black Friday 2018 pentru eMAG?
6:56 este ora la care eMAG a dat startul oficial reducerilor de Black Friday 2018. In ziua de 16 noiembrie oferta a inclus peste 3 milioane de produse, ale caror reduceri au insumat peste 220 de milioane de lei.
Cateva cifre chiar interesante:
- peste 9,5 milioane de vizite pe site(in crestere cu peste 1.2 milioane fata de anul trecut);
- 1.2 milioane de produse comandate in valoare de 460 milioane de lei, reprezentând o creștere de 28% raportată la ediția de anul trecut;
- 34% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
Produsele comandate cel mai rapid de Black Friday 2018 au fost:
- Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde
- Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500de bucăți în 43 de secunde
- Anvelope de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde
- Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde
- Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde
Declaratie oficiala:
„De Black Friday, comerțul online depășește comerțul tradițional, iar ediția din acest an ne-a întrecut așteptările din punctul de vedere al vânzărilor. Creșterea încrederii în comerțul online și în eMAG este rezultatul serviciilor îmbunătățite constant, al transparenței aduse de mediul online, al diversității de produse ce pot fi cumpărate și al prețurilor mai bune față de retailul tradițional. Acestea sunt cele patru direcții pe care, la eMAG, ne concentrăm pentru a face comerțul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.