LifestyleTehnologie

Ghid de Black Friday 2017 intocmit de ARMO

ARMO, Asocitatia Romania a Magazinelor Online, a lansat oficial ghidul pentru Black Friday 2017, disponibil pe site-ul asociației. Ghidul este dedicat atat clientilor cat si retailerilor cu scopul de a le facilita informarea înaintea celui mai important eveniment de shopping al anului. 

„Vorbim de câteva mii de magazine online angrenate în fenomenul Black Friday, milioane de produse cu preț redus, mii de angajați implicați, de la faza de planificare la cea de execuție, deci un efort logistic considerabil concentrat într-o singură zi. Totodată, având în vedere creșterile înregistrate de Black Friday în fiecare an, atât din perspectiva numărului cumpărătorilor, cât și a valorii vânzărilor, considerăm esențial să asigurăm o bună informare a retailerilor relativ la provocarea organizării evenimentului de shopping astfel încât să ofere cu fiecare an o experiență cât mai bună clienților”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online.

Cateva sfaturi din acest ghid:

  • Asigurati-va ca informatiile produselor afisate in magazinul online sunt complete si ofera suficiente detalii pentru client, astfel incat sa ia o decizie si sa nu fie necesare intrebari suplimentare sau sunat. Astfel se va reduce volumul de interactiune cu clientii in procesul pre-sales si numarul de retururi va fi mai redus.
  • Clientii asteapta ca produsele expuse pentru Campania de Black Friday sa fie disponibile in stoc. Negociati cantitati bune si asigurati-va ca oferiti informație real-time despre disponibilitatea produselor.
    Produsele sa fie in stoc, disponibile pentru livrare imediata sau conform disponibilitatii anuntate.
  • Un subiect dezbatut des in perioada promotiilor. Pretul promotional trebuie sa fie cel mai mic pret din ultimele 30 de zile, conform legii 650 (in special articolul 34). Clientii asteapta Black Friday tocmai pentru ca exista reduceri semnificative. Atentie la alinierea politicii de reduceri cu legislatia.
  • Black Friday se diferentiaza printr-un trafic semnificativ mai mare decat in restul anului. Iar comportamentul consumatorilor este unul tranzactional, adică nu doar vor naviga ci si vor plasa un numar de comenzi semnificativ mai mare.

Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Romstal.

Articole similare

Back to top button
%d blogeri au apreciat: