Reduceri la factura si beneficii suplimentare pentru clientii Telekom
Luni, 5 martie, pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom au intampinat dificultăți in accesarea serviciilor de voce și date mobile. Toate problemele au fost rezolvate in acea seara, iar pentru a se revansa fata de clienti, operatorul Telekom a decis sa ofere tuturor clientilor reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă.
Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.
În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.