Ce a pregatit eMAG pentru Black Friday-ul din acest an
a anuntat oficial pe blogul lor ca pe data de 20 noiembrie va organiza evenimentul BlackFriday.
Iureşul pentru această zi a cuprins nu mai puţin de 1.200 de colegi din echipa eMAG, care s-au ocupat încă din primele luni ale anului de pregătirea evenimentului: 1100 în zona de operațiuni și 100 în comercial.
Pentru ziua de Black Friday 2015 ne-am consolidat zona de servere și dezvoltare de software, astfel încât experiența clienților pe site și pe mobil să fie una bună, chiar și la 300.000 de vizitatori simultan. Şi, dacă vrei o dimensiune mai uşor de imaginat… Pentru ediția de anul acesta, am alocat o suprafață de depozitare de 55.000 de metri pătrați, echivalentă cu cea a 11 terenuri de fotbal (două depozite pline ochi). Iar pentru livrarea produselor, am încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD așa încât comenzile să ajungă la clienți în perioada 21 – 29 noiembrie.
Reducerile vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din oferta: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină. În plus, peste 850 de magazine partenere care vând prin eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.
Ca să va faceti idee, din stocurile care sunt deja depozitate în acei 55.000 metri pătraţi fac parte:
- 17.000 de televizoare
- 60.000 de telefoane mobile
- 10.000 de frigidere
- 15.000 de laptopuri
- 20.000 de jucării
- 25.000 de parfumuri
- 2.500 de scaune și canapele
- 8.000 anvelope
- 15.000 de cărți
Va voi tine la curent cu ofertele eMAG de Black Friday.
Câteva detalii și despre edițiile anterioare – daca nu știati, eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România: