TehnologieTelecom

Cont Orange Money în 10 minute pentru clienții Orange, prin înrolare 100% digitală

lienții Orange România își pot transforma telefonul într-un portofel inteligent, în doar 10 minute, prin deschiderea 100% online a unui cont în aplicația Orange Money. Noul proces înrolare digitală este disponibil tuturor clienților care au un număr de telefon mobil în rețeaua Orange România.

După descărcarea aplicației Orange Money din App Store sau Google Play, clienții sunt ghidați printr-un proces de înregistrare la distanță, pe smartphone, direct în aplicația mobilă. În urma acceptării acordurilor legale, utilizatorii intră într-o conferință video cu un agent, ce durează aproximativ 3 minute, în care li se va cere prezentarea buletinului, ce va fi scanat virtual, și realizarea unei fotografii portret (selfie).

Soluția de înrolare digitală lansată de Orange Money este dezvoltată printr-o integrare cu eID, lider mondial în oferirea de aplicații pentru identificarea la distanță a utilizatorilor prin apel video înregistrat. eID este o companie ce se supune eIDAS, regulament UE care stabilește, printre altele, cerințele pentru procesele de identificare digitală în vederea efectuării de tranzacții electronice. Astfel, deschiderea rapidă, 100% pe mobil, a unui cont digital Orange Money este sigură pentru utilizatori și în linie cu cerințele europene.

Orange Money răsplătește viitorii săi clienți. Până pe 31 ianuarie, fiecare client Orange România care-și va deschide un cont online prin Orange Money și va face cel puțin două plăți va primi în cont 50 lei. Mai multe detalii despre campanie pot fi găsite aici.

Declaratie oficiala:

“Ne-am propus să transformăm Orange Money într-un serviciu 100% digital de la înrolarea în aplicație până la interacțiunile periodice cu clienții ori operațiuni ce includ momentul de închidere a contului. Obiectivul nostru este de face experiența de banking cât mai simplă și ușoară, diferită de cea a serviciilor financiare tradiționale. Lansarea noului proces de înrolare este un pas esențial în această strategie, pentru că reprezintă primul contact al utilizatorilor cu aplicația. De asemenea, în contextul actual, care cere distanțare fizică, a fost important să găsim o alternativă care să nu mai presupună vizitarea unui Orange Shop.” spune Haris Hanif, CEO Orange Money

Articole similare

Back to top button
%d blogeri au apreciat: