Lifestyle
-
Samsung prezintă primele trei producții artistice susținute prin campania „Simfonia Viitorului”
Samsung Electronics România, liderul pieței de tehnologie din România, a prezentat primele trei producții artistice realizate de tinerii artiști români…
Citește mai mult » -
Românii au cumpărat fashion pe timpul nopții, în medie, de 282 de lei, în prima jumătate a anului
Cumpărăturile nu se mai concentrează în intervalele orare în care magazinele fizice sunt deschise și tot mai multe achiziții au…
Citește mai mult » -
Mercedes-Benz lanseaza Noua Clasa S
Mercedes-Benz dă startul vânzărilor pentru Noua Clasa S, primele modele – comandate în luna mai – fiind deja în drum…
Citește mai mult » -
Veranda Mall începe campania reducerilor de vară, cu prețuri mai mici cu până la 70%
Mijlocul sezonului estival aduce motive de shopping pentru bucureșteni. Veranda Mall anunță startul campaniei de reduceri, cu prețuri mai mici…
Citește mai mult » -
Grupul PRO, schimbări la nivelul celor 6 televiziuni
În această toamnă, universul PRO își propune să reunească toate canalele TV din grup sub același concept grafic, vizual, dar…
Citește mai mult » -
8 din 10 români cred că plățile electronice pot combate economia subterană
Potrivit unui studiu Mastercard, realizat de Ipsos, pe tema conștientizării existenței economiei subterane și a atitudinii față de aceasta și…
Citește mai mult » -
Studiu: Comerțul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere din Europa
Comerțul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu…
Citește mai mult » -
Veranda Mall dispune de primul cinematograf VR din Romania
Alaltaieri in mallul Veranda din capitala a fost inaugurat primul cinematograf VR din Romania. Cinematograful a costat circa 150.000 de…
Citește mai mult » -
Volkswagen Polo 6 (2017) a fost lansat oficial
Ieri intr-un eveniment special din Germania, Volkswagen a prezentat oficial cea de-a sasea generatie a hatchback-ului Polo. Polo 6 (2017) este…
Citește mai mult » -
#FaceofRomania, campanie prin care Huawei contribuie la promovarea tarii si a romanilor
Prin intermediul campaniei #FaceofRomania, Huawei isi propune sa contribuie la promovarea imaginii tarii si a romanilor prin intermediul portretelor acestora. …
Citește mai mult »