TehnologieTelecom

Quickmobile lanseaza magazinul international QuickMobileShop.com si externalizeaza operatiunile de service

Aseara am participat la un eveniment special, în care a anunțat ca se extinde pe plan internațional, cu magazinul online QuickMobileShop.com și ca isi externalizeaza operațiunile de service către sevice-urile autorizate de către producători.

Începand cu octombrie 2015, business-ul Quickmobile se extinde la nivel european, prin magazinul online  QuickMobileShop.com ,care va livra in toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. In noul magazin international vor fi disponibile permanent peste 5.000 de produse premium, grupate în categorii precum telefoane, tablete, gadget-uri și accesorii. Prețurile sunt exprimate în euro, conțin TVA și taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor UPS, TNT și DHL, fiind disponibile două opțiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare 2-5 zile și cea express cu timp de livrare în 1-2 zile lucrătoare.

„După 10 ani de la înființare și după ce am reușit de aduce în România toate produsele în același timp cu lansarea lor pe cele mai mari piețe internaționale, a venit momentul să facem un pas important – extinderea în .com la nivel european. Practic, fiecare cetățean din Europa va putea plasă o comandă pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudpt Țiboc, General Manager Quickmobile.

Exteralizarea operațiunilor de service și lansarea platformei Service-Return.com

Odată cu noul shop internațional,  anunța și externalizarea operațiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni in sprijinul clienților care solicită astfel de operațiuni, Quickmobile lansează platforma internațională Service-Return.Com

Astfel, principalele servicii pe care noua platformă Service-Return.com le pune la dispoziția utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise în service, de la orice adresa din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene și urmărirea gratuită a statusului solicitării în orice moment 24/7. În plus, pe platformă sunt disponibile și servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor în service-urile autorizate și garantarea unui termen de soluționare de maxim 5 zile lucrătoare.

Așadar dacă un telefon cumpărat de la Quickmobile și partenerii acestuia s-a stricat, tot ce trebuie clientul să facă este să între pe platforma online de pe orice dispozitiv, să deschidă o fișă de service, iar un curier internațional va veni la locația indicată, va ridica produsul gratuit și îl va livra la unul dintre service-urile autorizate de către producători pentru reparație. După efectuarea reparației, clientul primește înapoi produsul tot prin intermediul curierului.

Articole similare

Back to top button
%d blogeri au apreciat: